Spolumajitel a senior konzultant společnosti Image Lab s.r.o.
Specializuje se na poradenství v managementu a na rozvoj výkonnosti obchodu a marketingu, jeho řízení i nastavení způsobů komunikace se zákazníky. Jako kouč se věnuje především oblasti general managementu a řízení marketingu a obchodu. Je zkušeným lektorem a facilitátorem strategických workshopů a workshopů zaměřených na změnu postojů. Je autorem řady rozvojových programů a metodik, mj. pro Škoda Auto, ČSOB, Medtronic, Porsche, Sberbank. Významným počinem byl kompletní design rozvojového programu „Prodej nové generace“. Je autorem originální aplikace Crew Resource Management pro řízení změn a týmovou práci. Realizoval řadu přednášek a vystoupení na konferencích, publikuje v časopisech Moderní řízení, HRM aj.
Vzdělání
Absolvoval Lékařskou fakultu UK v Hradci Králové. Ukončil jednoleté postgraduální studium na Business School Netherland v oboru General Management Program a také certifikované studium Strategického řízení lidských zdrojů v CMC Čelákovice. V roce 2010 získal titul MBA na Nottingham Trent Univerzity. Je držitelem certifikátu pro projektové řízení IPMA, certifikátu General Management Program, NLP, CELEMI manažerské simulace a dalších.